شرکت سرو اندیشان

کتاب آموزش گام به گام بازاریابی بوسیله پست الکترونیکی اثر جینی مولن و دیوید ال. دانیلز انتشارات طاهریان اصفهان اصفهانbasani.ir

شرایط خرید
  • ارسال از :

    اصفهان - اصفهان

  • مکان تحویل : سراسر ایران قابل تحویل می باشد
  • هزینه ارسال : هزینه ارسال مطابق با هزینه های پست یا پیک بوده که در محل از خریدار اخذ خواهد شد.
اطلاعات بیشترشناسه کالا1227556تولید ملینیستموجودی100 عددتاریخ قیمت1400/02/11گارانتی اصالت کالاداردخدمات پس از فروشداردنوع مارکاصلیساخت کشور / شرکتمتفرقهاز بروز رسانی این کالا بیش از صد روز گذشته است. در صورت نیاز از فروشنده بخواهید قیمت را بروز کند.چت ، تماس یا خرید
شما هم فروشنده این کالا شویدهر روزه صدها خریدار این کالا را می بینند اگر شما هم می توانید این کالا را تامین کنید واقعا جای نام و شماره موبایل شما اینجا خالیستهم اکنون نام و موبایلتان را اضافه کنید خریدار گرامی مدیریت سایت بازارفوری بازگشت تمام هزینه پرداختی شما را در صورت عدم رضایت به دلیل عدم مطابقت کالای خریداری شده با کالای سفارش داده شده مانند (معیوب بودن ، تفاوت رنگ یا سایز یا درخواست هزینه اضافه توسط فروشنده و یا هر دلیل موجه دیگر) به شرط خرید از درگاه پرداخت سایت ، تضمین می نماید و مسئولیت خریدهایی که خارج از درگاه پرداخت سایت انجام می شوند را نمی پذیرد. توضیحات کالاbasani.ir
کتاب آموزش گام به گام بازاریابی بوسیله پست الکترونیکی اثر جینی مولن و دیوید ال. دانیلز انتشارات طاهریان
ایمیل را می توان یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی در عصر کنونی دانست. با پر رنگ شدن اهمیت این ابزار انتقال اطلاعات کم کم شرکت ها و افراد برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و توانایی های خود به استفاده از ایمیل توجه ویژه ای را مبذول داشته اند. کتاب "آموزش گام به گام بازار یابی بوسیله پست الکترونیکی" شما را برای آشنایی بهتر با عوامل بالقوه در بازاریابی الکترونیکی از طریق ایمیل آماده می کند. ما بیشتر از ده سال است که نیروهای ذهنی مان را برای طراحی سری کتاب های سایبکس به کار گرفته ایم و از فعالیت های خود راضی هستیم. ما در بسیاری از بخش ها از توضیح اضافی خودداری کردیم و با طرح سؤال، جذابیت خاصی به متن ها داده ایم و خواننده را برای پاسخگویی به سؤالات تشویق کردیم.در پایان هر فصل سؤالاتی را طرح نموده و برای هر یک از آن ها امتیاز در نظر گرفتیم و هدف ما از این کار فقط معطوف ساختن ذهن خواننده به جزئیات و مشارکت او در پاسخگویی به سؤالات بوده است. بزرگترین هدف ما، جلب اعتماد شما به مطالب گردآوری شده بود و تصمیم گرفتیم با معرفی منابع و مراکز معتبر جهانی، اطمینان خاصی به گفته های مان ببخشیم. در طول این کتاب ما از تکنولوژی بعنوان سطوح مختلف تجاری یاد کردیم و هدف از معرفی این واژه، توضیح بایدها و نبایدها در تجارت بود.در این کتاب جنبه های مختلف ایمیل در نظر گرفته شده است. از یک سو به آن بعنوان یک ابزار ارتباطی نگاه کردیم و از طرف دیگر بعنوان بخشی از تکنولوژی جهانی. هر دو مفهوم در بازاریابی الکترونیکی بطور کامل تعریف شده اند و جای هیچ شک و شبهه ای باقی نمانده است...مختصات کالاوزن200نویسندهجینی مولن، دیویدال.دانیلزقطعوزیرینوع جلدشومیزگروه سنیبزرگسالناشرطاهریانمترجمسمانه فلاحتعداد صفحه256موضوعآموزش پست الکترونیکیشابک978-600-6235-02-8رده بندی کتابعلوم کامپیوتر (تکنولوژی و علوم کاربردی و مهندسی)
پیشنهاد هایی برای شما
×
1227556
/کتاب-آموزش-گام-به-گام-بازاریابی-بوسیله-پست-الکترونیکی-اثر-جینی-مولن-و-دیوید-ال-دانیلز-انتشارات-طاهریان/show/1227556/ 30155